Menu Sluit
Stoneage 20190718 037

De perfecte customer journey

Scroll

Online transitie van B2C naar B2B

Zij hebben een passie voor beton, wij voor digital marketing. En met hun kennis van de markt en onze kennis van online hebben wij voor Stone Age de perfecte customer journey neergezet. Zowel voor B2C- als voor B2B-bezoekers.

Project team

  • Rob Nieuwenhuis
  • Tom Rouw
  • Martijn van het Goor
About

What we did

  • Merkstrategie
  • Digitale transformatie
  • Film
  • Development
Services

Challenge

Stone Age wilde de transitie maken van B2C naar B2B, maar wilde online tegelijkertijd ook de eindklant (lees: de consument) inspireren.

Approach

Wij ontwikkelden een website met daarop de juiste content voor zowel zakelijke klanten als consumenten. Beide vinden via een optimale route hun weg.

Square brochure mockup free
CM105574 bewerkt
Group 586

Merkidentiteit

Stone Age heeft veel prachtige producten. Voor elke product creëerden we een stukje eigenheid maar laten het ook perfect aansluiten bij de Stone Age productfamilie. Heel herkenbaar en opbouwend voor het merk Stone Age.

Group 592

Website. Responsive. Website. Responsive. Website. Responsive.

Website. Responsive. Website. Responsive. Website. Responsive.

Stoneage website 01
Stoneage website 02
Stoneage website 03
Bezoek website
Stoneage website 04

Awesome, right!?

Say hello! Start a project.

Martijn voorkant
Art director design & co-owner

Martijn van het Goor

Geertjan voorkant
Projectmanager

Geert Jan Ebbers

Joan voorkant
Art director film & co-owner

Joàn van het Goor

Footer 02

Meet our talents!