Menu Sluit
De perfecte customer journey

Unieke betonstuc producten

De perfecte customer journey

De perfecte customer journey

Scroll Scroll

Online transitie van B2C naar B2B

Zij hebben een passie voor beton, wij voor digital marketing. En met hun kennis van de markt en onze kennis van online hebben wij voor Stone Age de perfecte customer journey neergezet. Zowel voor B2C- als voor B2B-bezoekers.

Project team

  • Rob Nieuwenhuis
  • Tom Rouw
  • Martijn van het Goor
  • Thomas Olde Hampsink
About

What we did

  • Merkstrategie
  • Digitale transformatie
  • Film
  • Development
Services

Challenge

Stone Age wilde de transitie maken van B2C naar B2B, maar wilde online tegelijkertijd ook de eindklant (lees: de consument) inspireren.

Approach

Wij ontwikkelden een website met daarop de juiste content voor zowel zakelijke klanten als consumenten. Beide vinden via een optimale route hun weg.

Meet our talents!

Merkidentiteit

Stone Age heeft veel prachtige producten. Voor elke product creëerden we een stukje eigenheid maar laten het ook perfect aansluiten bij de Stone Age productfamilie. Heel herkenbaar en opbouwend voor het merk Stone Age.

Meet our talents!

Website. Responsive. Website. Responsive. Website. Responsive.

Website. Responsive. Website. Responsive. Website. Responsive.

iMac iPad iPhone
Bezoek website

Awesome, right!?

Say hello! Start a project.

Martijn van het Goor - Voorkant Martijn van het Goor - Achterkant Martijn van het Goor - Uniform
Art director design & co-owner

Martijn van het Goor

Geert Jan Ebbers - Voorkant Geert Jan Ebbers - Achterkant Geert Jan Ebbers - Uniform
Projectmanager

Geert Jan Ebbers

Joàn van het Goor - Voorkant Joàn van het Goor - Achterkant Joàn van het Goor - Uniform
Art director film & co-owner

Joàn van het Goor

Meet our talents!

Meet our talents!