Menu Sluit
Social campagne als een baas

Bewustwording creëren

Social campagne als een baas

Social campagne als een baas

Scroll Scroll

BAAS. Beter Allemaal Afval Scheiden.

De grijparmen van de vuilniswagen kieperen nog te vaak overvolle grijze containers leeg. En het restafval bevat nog te veel groen-, plastic- en papierafval. Dus voert Rijssen-Holten campagne om de burger bewuster te maken. Die bijzondere bewustwordings campagne hebben wij gerealiseerd.

Project team

  • Maarten ten Berge
  • Thomas Olde Hampsink
  • Luke Quint
  • Joàn van het Goor
About

What we did

  • Design
  • Film
  • Creatieve content
  • Campagnes
Services

Challenge

Maak een campagne met als doel: de 130 kilo restafval die gemiddeld per inwoner per jaar wordt aangeboden terugbrengen naar 100 kilo.

Approach

Door herkenbare voorbeelden per leeftijdscategorie te vertalen naar film én daarbij tips te geven, valt deze campagne op social media zéker op.

Afval scheiden als een baas. Afval scheiden als een baas. Afval scheiden als een baas.

Afval scheiden als een baas. Afval scheiden als een baas. Afval scheiden als een baas.

Meet our talents!

Social marketing.

iPhone mockup 1
iPhone mockup 3

Awesome, right!?

Say hello! Start a project.

Martijn van het Goor - Voorkant Martijn van het Goor - Achterkant Martijn van het Goor - Uniform
Art director design & co-owner

Martijn van het Goor

Joàn van het Goor - Voorkant Joàn van het Goor - Achterkant Joàn van het Goor - Uniform
Art director film & co-owner

Joàn van het Goor

Meet our talents!

Meet our talents!