• Story
  • Driven.
  • Forward
  • Thinking.

Techniek leer je bij REMO

Bij REMO bereiden leerlingen zich voor op hun toekomstige beroep in de techniek. Ze zitten twee dagen per week in de schoolbanken en zijn drie dagen per week in de praktijk aan de slag. Wat hier zo bijzonder aan is? Simpel. Deze BBL-opleiding is geheel gratis!

OPDRACHT

Om REMO bij potentiële leerlingen onder de aandacht te brengen hebben wij een uitgebreide campagne bedacht. Van beeldconcept tot slogan - en alles wat er nog meer bij kwam kijken.

AANPAK

Na het eerste concept volgde al snel een beeldconcept en het voorstel voor een vernieuwde huisstijl. Na akkoord zijn we gestart met de fotografie, een gaaf webdesign, de realisatie van de website en het uitwerken van alle campagne-onderdelen.

Online marketing

De website levert meer aanmeldingen op. Doeltreffende online marketing heeft daar een belangrijke rol in gespeeld. Hierdoor is de doelstelling gehaald - nieuwe aanmeldingen - was de open dag een groot succes én is er een stijging van websitebezoekers gerealiseerd van maar liefst 300 procent.

website

De website is technisch tot in de puntjes gerealiseerd. Uiteraard is de website responsive gemaakt en is de nieuwe huisstijl er perfect op doorgevoerd.

Resultaat

REMO heeft nu een frisse en herkenbare stijl. Maar dat niet alleen: de nieuwe website levert meer aanmeldingen op. En dat is waar het natuurlijk allemaal om draait.

Samenwerken?

Leg je plannen eens aan ons voor. Graag bedenken we ook voor jou bedrijf een verrassend en treffend creatief concept.

Stel je vraag of loop eens bij ons binnen.

Stel je vraag

Enthousiast over dit project?

Deel ‘m gerust. Alvast bedankt!