• Story
  • Driven.
  • Forward
  • Thinking.

Accelerate your brand

Zeg je Cordeo, dan zeg je brand en content management. Voor dit mooie softwarebedrijf mochten wij de rebranding inclusief fotografie en website verzorgen. Het resultaat? Een gaaf merk wat precies bij de doelgroep past.

Opdracht

Cordeo maakt het verschil in Marcom‎. Maar wij maakten het verschil voor Cordeo. Hoe? Door een nieuw merkconcept, bedacht vanuit een nieuwe doelgroep, strak neer te zetten.

Aanpak

Stap 1: het uitdenken van een strategie en het ontwikkelen van een unieke stijl. Stap 2: het ontwerpen van communicatieuitingen, realisatie van de website én beeld content.

Website

De website van Cordeo is next level. Door de slimme en dynamische contentpagina's kan de opdrachtgever bijvoorbeeld zelf blokken aanmaken - op basis van de hoeveelheid content op een pagina wordt de layout aangepast. Natuurlijk kan Cordeo zelf calls to action toevoegen en is er keuze uit verschillende layouts en designs.

Voor de website hebben we een integratie met HubSpot gerealiseerd. Contactformulieren die op de website worden ingevuld, worden nu door HubSpot uitgelezen. Zo kan Cordeo gemakkelijker leads genereren.

HubSpot is één van de bekendste en meest populaire marketing automation tools ter wereld. De tool ondersteunt Cordeo met marketing, sales, customer service en CRM. Net als Cordeo is HubSpot the best in the business. Een perfecte match dus!

Graphics

Software graphics worden op de webite van Cordeo op een vereenvoudigde manier weergegeven. Alles om het de doelgroep, de marcom-professional, zo makkelijk mogelijk te maken. Verschillende features worden daarom uitgebeeld zonder dat er onnodige informatie te zien is.

Samenwerken?

Leg je plannen eens aan ons voor. Graag bedenken we ook voor jou bedrijf een verrassend en treffend creatief concept.

Stel je vraag of loop eens bij ons binnen.

Stel je vraag

Enthousiast over dit project?

Deel ‘m gerust. Alvast bedankt!